ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΩΝ ΝΑΙΝΑΙΚΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ


Ο υπουργός εργασίας κ. Βρούτσης είχε το θράσος σήμερα το πρωί στο Mega, να παρομοιάσει τις ασφαλιστικές εισφορές με το φπα και να πει ότι η μη καταβολή αυτών είναι φοροκλοπή όπως η μη απόδοση του φπα.
Οχι κε. Βρούτση κάνετε ΛΑΘΟΣ, μέγα λάθος. Τα λεφτά που σας πληρώνω στον ΟΑΕΕ μιά ζωή είναι ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ, είναι ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ, τα έχω βγάλει με τον ιδρώτα ΜΟΥ και με τον κόπο ΜΟΥ και δεν είναι του κράτους... και αν βρίσκομαι σε δύσκολη στιγμή και αδυνατώ να καταβάλω τις απαράδεκτα υψηλές - ληστρικές - εισφορές, εξ αιτίας της κρισάρας που δημιουργήσατε ΕΣΕΙΣ γιά να συντηρείτε γιά τους ψηφοφόρους σας το άθλιο και τερατώδες αυτό κράτος, δεν σημαίνει ότι δεν οφείλετε να με καλύπτετε με το ποσοστό σας ούτε καν γιά μία ασπιρίνη και να μ' αφήνετε να αργοπεθαίνω.
Εσείς είστε οι κλέφτες και εσείς είστε οι εγκληματίες και μάλιστα με ειδεχθή και μαζικό τρόπο !!!
Ντροπή και αίσχος σας. Θα έρθει σύντομα η ώρα που η δικαιοσύνη θα μιλήσει τόσο σε ελληνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου