Αγαπητοί συμπολεμιστές, απαντήστε μου τι πρέπει να κάνω για να συμμετάσχω στον αγώνα σας-μας.



Χαίρομαι για την προσπάθεια της ομάδας και βρίσκω πολύ χρήσιμη την υπαρξή της.
Επικοινωνώ για πρώτη φορά και από την λιγοστή ώρα που έχω πλοηγηθεί στη σελίδα, δεν γνωρίζω αν έχουν ειπωθεί, αυτά που θα γράψω παρακάτω.
Έχω αποκτήσει με δάνειο μία άδεια φορτηγού δημόσιας χρήσης και χρωστάω λόγω της κρίσης και όχι επειδή δεν θέλω να τις εξοφλήσω, ασφαλιστικές εισφορές.
Από την αεργία του επαγγέλματος, εργάζομαι ως υπάλληλος οδηγός σε μεταφορική και ενώ ασφαλίζομαι στο ΙΚΑ, συνεχίζει ο οργανισμός, να με χρεώνει με 500 ευρώ τον μήνα, ενώ συνεχίζει να με έχει ανασφάλιστο. Σε επισκέψεις επανειλλημένες η απάντησή τους είναι "..κύριε, εφ' όσον διάστημα έχετε στο όνομά σας την άδεια του φορτηγού, θα σας χρεώνουμε με ασφάλιστρα". Ωραία! απαντώ και τους δηλώνω ότι θα την πουλήσω και μετά κανονίζουμε μία λογική δόση ανά μήνα, ως προς τα χρωστούμενά μου.
Αμ δε! μου απαντούν, "..κύριε, πρέπει να εξωφλήσετε το ποσό και μετά έχετε το δικαίωμα να απαλλαγήται από την άδεια δημόσιας χρήσης του φορτηγού"!!!!!!!!!
"να την επιστρέψω στο κράτος! μπορώ?" τους ρώτησα.
Αμ δέ!!
η απάντηση που μου έδωσαν από το συγκοινωνιών του χολαργού, είναι ότι η άδεια αυτή, παραμένει στο όνομά σας μέχρι τον θάνατό σας ή πουλήστε την!!!!!
ΜΑ ρε "παιδιά", τους λέω, ο ΟΑΕΕ δεν μου το επιτρέπει και φυσικά με χρεώνει κάθε μήνα, ενώ δεν εργάζομαι και θέλω να αποχωρίσω από το επάγγελμα του μεταφορέα, αφού πεινάω!!!!!!!!!
Αμ δέ!!!!!
""Πρωτα εξωφλείς"" , μα δεν έχω την δυνατότητα να πληρώνω την κανονική μηνιαία χρέωση και την μηνιαία δόση του διακανονισμού!!! παίρνω 500 τον μήνα ως οδηγός και πρέπει να πληρώνω μηνιαία 1000 ευρώ στον ΟΑΕΕ!!! ούτε λεφτά για εφορία, ούτε ΔΕΗ, ούτε ΕΥΔΑΠ, ούτε δόσεις τραπεζας, ούτε αξιοπρεπή διαβίωση. Τίποτα!

Αγαπητοί συμπολεμιστές, απαντήστε μου τι πρέπει να κάνω για να συμμετάσχω στον αγώνα σας-μας.

Συγνώμη για την εκμετάλευση του χώρου, αλλά έπρεπε να σας εκθέσω το πρόβλημά μου.

Δεν γνωρίζω την κατάληξη του αγώνα, αλλά αξίζει! συγχαρητήρια.

Θεωρήστε με, δικό σας άνθρωπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου