Εύλογα ερωτήματα πολίτη, που αναζητούν λογικές απαντήσεις

Πρώτη φορά βλέπω μαγαζί (τ.ε.β.ε) ή (ο.α.ε.ε) να έχει μόνο ένα προϊόν.Υποχρεωτική ασφάλεια και τέλος.Και όχι τίποτα άλλο, αλλά αν οι παροχές υγείας και σύνταξης ήταν ανάλογες....χαλάλι.

Αλλά στην Ιεράπετρα το νοσοκομείο το έκλεισαν.Θέλω να μου δώσουν τη δυνατότητα να επιλέξω.Να επιλέξω αν θέλω ιατροφαρμακευτικό ή συνταξιοδοτικό ή και τα δυο μαζί.Να αξιολογήσω και να διαλέξω ακόμα και αν θέλω να είμαι ασφαλισμένος στον οαεε ή σε ιδιωτική ασφάλεια.Να έχω τη δυνατότητα να πληρώνω λιγότερα αν δεν απασχολώ τα δημόσια συστήματα υγείας (βλέπε ασφάλειες αυτοκινήτων).

Τι θέλει ένα σύστημα κάποιον που δεν έχει δυνατότητα να πληρώνει.Έτσι θα εξυγιανθεί και το ταμείο.Θα μείνουν μόνο αυτοί που μπορούν να πληρώνουν με τον ανάλογο όγκο του δημόσιου συστήματος που απαιτείτε για την εξυπηρέτηση αυτών.780 ευρώ σε ασφάλιση το δίμηνο σηκώνεται ελικόπτερο για πάρτη μου στον ιδιωτικό τομέα.Και τέλος να εγκριθεί οποιαδήποτε ποσό καταβολής ανεξαρτήτου δόσης ,ρύθμισης κτλ.Σήμερα φίλε μου έχω 132,50 να δώσω.

Πως εσύ μου λες δεν έχω γιατρό σήμερα ή ο γιατρός που θες είναι στου διαόλου τη μάνα και στα 100 χιλιόμετρα μακρυά.Δεν το κατάλαβα κύριε δημοκράτη πολιτικέ.Μαστροπαντέλος.

Pantelis Mastorakis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου